|
|
|
|---|---|
|
Tjenare vad är det för värden man får om man trycker in tripp mätaren och sedan vrider på nyckeln till första läget... Jag hörde av en kille att det skulle vara så långt som bilen gott igentligen???? Är det sant.. Eller måste man göra något annat med dom nummerna för att få fram det... Helt enkelt så vad är det för nr???????? Sökte här på forumet i natt men jag haitta inget därför så frågar jag här nu........ Alla Svar är VÄLKOMMNA BMW ROCKAR FETT BMW POWER | |
|
Man får inte reda på hur långt bilen har gått!!! Det är en seglivad myt som åtminstonde har sabbat en bilaffär för mig. Du får upp chassienummer samt lite testnummer. Om du söker på ämnet så får du säkert upp ett tiotaltrådar. /T.P. Länk |
|
|
Tack för det svaret BMW POWER |
|
|
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits) 2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug # 3rd display: K NUMBER (4 digits) 4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN 5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits) 6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware # ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.