|
|
|
|---|---|
|
Hej! Eftersom BMWPower har slutat med "Ris och Ros" får man väl lämna över sina rosor här. Jag köpte min första BMW i våras, en stålblå 320i touring -98 hos Melins i Danderyd. För några veckor sen blev det aktuellt med Inspektion II, efter lite sökande valde jag att lämna in bilen till Lundhs Bilotrim i Avesta (Svenska BMWs Europlus garanti gäller fortfarande så verkstan måste vara auktoriserad !). De fick dessutom sätta dit en motorvärmare. Allt detta fixade Lundhs snabbt och till måttliga priser. Dessutom bytte de spindellederna där fram och satte dit en stötdämpardamask som fattades. Detta gjordes utan att jag sa till om det och gick på Europlus garantin. Serva era bilar hos Lundhs :) Hazard | |
|
Tjenare. Servar och har alltid servat min BMW´s hos dem. Lär nog inte finnas en BMW verkstad i hela Sverige som har så bra mekaniker. Kanske är det inte så konsigt, då deras mekaniker vann tävlingen "Bästa BMW mekaniker i Sverige" samt att han kom trea i "Världens bästa mekaniker" tävling. Varje gång jag lämnat in min bil där, så har de hittat nåt "litet" fel och ringt och frågat om de ska åtgärda det. Klart man gör det. Inte vill man åka runt med en bil som har "ett litet fel"... =) Nej, nog med beröm nu. Bättre ställe får man leta efter. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.