|
|
|
|---|---|
|
hade tänkt nu till våren nerlackera min 525, men gummilisterna som sitter längst ner på dörrarna, känns ju inte så aktuella att börja måla, visst är det nå andra sorters lister på m5:erna, som är i hårdplast lr vad det då är? passar dom å sätta på min? å vad ligger dom i för pris ungefär? sitter dessa "hårda" lister enbart på m5, lr sitter de även på 540? Mvh Björn | |
|
Björn: Listerna som sitter i nederkant av dörrarna på M5,kostar fram 400kr/st och bak 340kr/st. Men dom är j***ligt svåra att få dit...skall prova med vaselin eller Yes idag på min bil. Tror att dom sitter på 540,men då är dom lite smalare. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Listerna från E34 med Executive-pkt från -95/96 funkar ju oxo. ...BMWLundqvist.... |
|
| ni menar de lister som sitter längst ner på dörrarna? Jag har köpt ett par skärmar från en M5:a och listerna saknades..ser de likadana ut som de i gummi eller? | |
|
de ser väl rätt likadana ut.. förutom att de är hårdare å snyggare å lackeringsbara till en m5, så därför vill jag ha såna.. Mvh Björn |
|
|
Bengan:fick du dit listerna? Testade nyss att sätta dit en list jag köpt till framdörren..fick på den halvvägs men sen tog det stopp..kanske också måste försöka med nåt glidmedel..typ Yes. //Roger ----- Länk |
|
|
Bengan:fick du dit listerna? Testade nyss att sätta dit en list jag köpt till framdörren..fick på den halvvägs men sen tog det stopp..kanske också måste försöka med nåt glidmedel..typ Yes. //Roger ----- Länk |
|
|
hej alla med listproblem. jag fick dit dom genom att liksom vrida och försiktigt knacka med en gummiklubba bit för bit så det behövs inget glidmedel mvh frippan..... |
|
|
Roffa: Jag tog Yes (diskmedel) sen var vi 2st som trykte dit listerna. Man får trycka dit den lite vinklad sen får man vrida till den. Lycka till. // Bengan Stummt är inte dummt!!! |
|
|
Det funkar inte med bara dörrlisterna. Man måste ha tröskelbreddarna också. Annars lär det inte se klokt ut. Det stämmer att sena modellers grejor är samma som M5 som någon har påpekat. |
|
|
Okej..jag tog Yes diskmedel sen knackade jag dit dom med en gummiklubba så nu sitter dom där =) //Roger ----- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.