AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
444

BMW Ägare i Åkersberga?

Hejsan på er alla!

Undrar om det finns mer än bara jag som kör BMW i Åkersberga? Bor nere i Österskär och kör en Arctic-Grå Metallic 320i-94. Vore kul att se hur många som kör riktiga Bumsar i Åkersberga. Man blir ju trots allt väldigt trött på dessa bondraggare :-) Ha det bra!

Mvh Tobias
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Tjena Tobbe!
Jag kör en svart 325-91, bor i Tuna (nästan grannar..?).
Släng iväg ett mail till mej vet ja!

Mvh
Anders S.
Hallå!
Bor i skånsta och kör Alpina-grön B3 (E36) och
daytona-violett M3 (E30).

/Anders
M3 -86
B3 -95
318i -96
Ko
663
Koffe
320iC -93
Hehe... börjar du känna dig ensam där ute Toby? Du kan väl ta ett race med nån hottad epa ; )

Imorgon borde jag förresten veta om jag kommer ner igen eller inte! Gör jag det ska du få dig ett race : )

//Koffe
Tjena Anders och Anders... :)
Anders S. Skulle vara kul att se din 325:a... Jag bor på Badvägen. Vilken gata bor du på? Går till Tuna-station varje morgon för att ta mig till skolan. Och till anders. Måste säga att jag är helt såld på "Alpina". Dom är ju för underbara. Kollar lite efter en B6:a 2.8. Hittade en igår från tyskland för 30000DM :) Hoppas du kan komma över någon gång Koffe :) Visst kan jag maila dig Anders. :) Vi kan ju köra lite rekonder hemma hos mig. Skulle vara kul att träffa er båda.

På återhörande!

Mvh Tobias
Hallå Tobias och Anders (jo, jag fick ditt mejl, har bara inte hunnit...)!
Skulle faktiskt vara skitkul att träffa några likasinnade på orten. Annars bor ju alla andra fanatiker på helt fel ställe, typ Bromma...
Jag tror jag börjar med att slå Anders en liten pling imorgon (kan man störa på jobbet?).

Vi hörs.

Ps. Badvägen låter lyxigt :-), själv bor jag uppe på Murkelvägen bland alla andra barnfamiljer. Var bor den andra Anders?

/Anders
M3 -86
B3 -95
318i -96
Hej igen!!!

Vet inte om Badvägen är speciellt lyxigt men jag gillar området där jag bor. :-) Det är bara att maila om vi vill bestämma möte eller liknande. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, även om alla är svårt shockade just nu. Jag hoppas att vi kan stötta varandra och hjälpas åt genom den här tragedin i USA.

Mvh Tobias
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

En halvt nervös kväll lär väl fortsätta. Lyckligtvis har mina släktingar i New York visat sig vara välbehållna. Pust (för nu..)

Mvh
Anders S.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.