|
|
|
|---|---|
|
När jag åkte till jobbet i morse (fredag) så var det en 30-sträcka förbi ett vägbygge. Jag låg där och puttrade i 30 när en Saab 9-3 kommer susande i typ 60, blir irriterad som tusan! 30-sträckan tar slut och jag stampar pellen i botten vilket resulterar i en riktigt fet burnout! Det rök som tusan och luktade bränt däck hela vägen till jobbet! Tanten som låg bakom blev nog mäkta förvånad :) 9-3an blev krossad för övrigt! Så kul kan man ha 7.15 en vardagsmorgon! /Stefan Länk | |
| BRA warcow, .......vi har många "poliser" på vägen här i Stockholm?.......du körde om en SAAB. De flesta personer jag känner har lite högre ambisioner i livet. Jag utgår ifrån att du håller fartgränserna hela sommaren nu!!! | |
|
Tror knappast det... blev lite irriterad på 30-sträckan bara :) /Stefan Länk |
|
|
Härligt att du gav saaben vad den förtjänade! Du får akta dig från att trycka på med V8 innan det blir varmt i backen, som Ledin sjunger annars: släpp hästarna fria! Själv lyckades jag med 2 glädjetjut från v-däcken i dag trots antispinn! Blir så när man får bråttom från korsningar men nu åker nog snart sommarhjulen på. RAWLAW V8:a bruksbil Rad4:a i hobbybilen Where did I go wrong?... |
|
|
V8 i min nya bruksbil V8 i min fin bil V8 i min pilsnerhäck Where did i go right 525 till salu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.