AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
763

E34 M5 kjolpaket...varför är det så snyggt?

Bo
369
Booya
530iA Touring -94
tycker det är hur fint som helst! Men det känns inte moraliskt riktigt att montera ett sådant på en 530 touring. Eller kan jag göra det? Är lite kluven ang. detta. Det känns lite som att slänga på ett turbomärke på en icke-turbo bil.

..fast återigen..det passar ju väldigt bra på E34.

Trevlig helg!
Jag tycker det är helt ok att sätta ett M-kjolpaket på en icke M-bil och tycker du som du säger att det är hur fint som helst så är det inget att tveka om. Har själv skaffat en M3-front till 325:an och inte för att nån ska luras att tro att det är en M3 utan för att den är snyggare än originalfronten. Däremot skulle jag ALDRIG sätta M3-märken på bilen.

Mvh / Malte
....säger som MalteK. Så länge du inte sätter dit M5-märke bak är det helt ok..

//Danne
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med ovanstående :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
84
179
84Anty
BMW 325 Coupe -94

BMW 520I -83
men tycker ni då att det är okej med ett M märke då???...om man har ///M grejer på bilen?
En 530iAt med M-grejer.
Länk

_____
Micke
Länk
Länk
Varför inte montera M-Stötfångare "fanns som orginal extra utrustning" i stället för M5ans stötisar ingen skillnad bak men en annan främre, länk till en 540iAM Touring med dom stötisarna.

Länk

Mvh Stephan

Jeppe Johansson
Tycker det mesta är ok, men det finns ett stort undantag, och det är alla stackars 316 ägare som utrustar sina bilar så att de är snarlika M3:an.
När de väl är klara hade de "nästan" tjänat på att köpa M3:an från första början.

"Jeppe"
Antar att jag har blivit van med mitt kjolpaket på M5:an.. skulle gärna byta till ett häftigare kjolpaket.. tycker det är lite för diskret.

/Jimmy
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.