|
|
|
|---|---|
|
Har precis fått pärlan besiktad (utan anmärkning så klart) och fick vårkänslor. Även om jag hoppas att jag får ha snön kvar ett tag till. Åkte med nytvättad bil genom stan igår och bara njöt. Gjorde en kortare utflykt på en krokig väg och insåg hur roligt det är med BMW. Har nya uppdaterade bromsar liggandes och snart skall dom monteras. Längtar efter att få skruva på 17-tummarna och bara njuta av körupplevelsen. Kan nästan inte hålla mig... //Erik// | |
|
Ja här i sthlm är det sommar nu (+8) jag hänger på 17-tummarna idag... /J |
|
|
Satt i solväggen på balkongen idag och mätaren visade smått fantastiska +33grader.... Visserligen i solväggen men det var otroligt skönt. Har haft strålande sol och en +10grader hela veckan. Underbart att våren är här. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Norr om sthlm har vi +10 och jag har sommarhjulen på! Det är nästan nördvarning på känslorna när man sätter sig i bimmern för att... Ja, bara köra ! :)) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
ja det känns undebart att våren verkar vara här! har haft 10-13 + idag i skuggan Slängde på sommar däcken igår Länk |
|
|
Hur nice som hälst, vårväder och de nya sommar puckarna sitter som ett smeck. Kan det bli bättre, knappast |
|
|
Sommarsvålar och solglasögon på! Öppna luckan och glid omkring i nytvättad BMW - Njut av livet.... ...BMWLundqvist.... |
|
|
jag kan bara instämma! nu när det blir varmt så är det helt underbart att öppna luckan och glida runt (givetvis i ren bil) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Fan bilen står i garaget lite små paj och jag har kramp i foten av det fina vädret. Men nästa helg kanske.... Va fan är Turbo? Länk |
|
|
Jo sommarsulorna åker nog på imorgon. Dock lite småångest över rost och tanken som läcker!! Det förtar glädjen lite grann... |
|
|
Och Yes! Här i Oslo var det 10 grader idag! Första cab dagen i 2003. För bara köpt nya 18" så är det ut å få fläkta sig lite! Hoppas få med mig några BMW träffar i sverige i sommar:-) Stå på Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" |
|
|
Min polare har oxå en Polo. Han vårdar den ömt! Haft den i tre år drygt och jag har tvättat den en gång åt honom. Osså körde han in den i en automattvätt en gång. Nu har den stått under ett rönnbärsträ i Falun i 1,5 år utan tvätt! Jättefin rödspräcklig knottrig lack faktiskt! Dessutom har hans kärrings fd nisselasse sparkat in dörren och repat upp en repa längs hela sidan som nu börjat rosta! För övrigt har han obalans i nåt bakdäck så bilen hoppar formligen hoppar fram... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.