|
|
|
|---|---|
|
Länk Se och njut! :) /Manray/ | |
|
Tog sin lilla tid att ladda ner, men var VÄL värt det! Vilken underbar film! :-) Perfekt väder och knappt en själ på banan....om man ändå suttit bakom ratten :) Ringenabstinensometern är i topp nu kan jag säga :-/ Tack tack! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
ant |
ja jag säger detsamma! klart värt tiden det tog att hämta hem! men verkar inte föraren lite rädd för att hålla i ratten ordentligt? jag hade iaf haft båda händerna på ratten så mycket som möjligt. en annan fråga, är det en smg2 låda i bilen "vi" åker med i? det ser ut så på paddlarna men föraren verkar rycka i spaken ändå.. är det inte att föredra att använda paddlarna så händerna stannar på ratten? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
ant |
hrmm, efter att ha läst rubliken till tråden så inser jag vad det är för transmission bilarna vi följer har.. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Ant, Instämmer med att chauffören vi "åkte med" hade en något "nonchalant" körstil, och han höll ju på att snurra bort sig i en av chikanerna såg det ut som :-) Det är ju för övrigt just i de lägena som spaken till SMG kan vara till användning, när du tvingas ratta så snabbt att du inte vet vad som är upp och ner på ratten :) Han verkar ju absolut ha en "godkänd" rutin på Ringen, kanske därför han var så kylig, men jag hade i likhet med dig endast släppt händerna från ratten för att växla! |
|
ant |
jo han hade ju åkt där förut det syntes. en annan sak efter att ha kollat en andra gång på filmen. är det bara jag som tycker att motorn får jobba på låga varv? det borde gå att mosa på lite till på varje växel tycker jag. det låter som att dom är ute på en rundtur inte på en racetur.. fast nu vet ni ju inte hur pass rutinerad den föraren är i första bilen. samt att jag är helt oventandes om vad som krävs av en förare för att åka runt ringen. det enda jag har sett är det jag lyckats få hem via datorn. att åka med ett varv på ringen skulle vara något som jag skulle uppskatta väldigt mycket. dock så kostar det en del, båda resa och eventuellt inköp av åktur då jag inte känner att jag vill ta min bil runt ringen. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Alltid kul att kolla på ringen filmer. Dock var nog denna lite väl semestertur tycker jag. Kommer ihåg ett tidigare inlägg med en galen hondkoja som jagade E30 M3 bilar. Den var roligare. Lite underligt att se en högerstyrd m3 dock, fast det är väl säkert en britt med för mycket pengar och en kärlek för ringen. Skoj å se den gamle gubben komma vinglandes på en gammal boxer-mc dock! Ibland blir man bra avis på hur vackert och fint det är i Adenau... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.