|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har lyckats med konststycket att fixa en fet repa i passagerarfönstrets glas, INIFRÅN dessutom. Skulle lasta in en stor glasskiva från ikea när jag inte såg att den rörde vid fönstret, och den skivan är hård som diamant vid kanten. Anyway, har nu en 15 cm repa mitt i. Frågan är : kan man polera bort den, vad finns det för medel? Tacksam för svar i denna ngt ovanliga fråga. MVH Georg "... If you think things are under control, then you're not driving fast enough..." (Mario Andretti) | |
|
Man kan inte polera bort repan. Det finns ett medel som på kemisk väg fyller ut repan så att den inte syns. Huruvida detta medel funkar eller ej har jag ingen aning om. Jag frågade min chef en gång om man kan polera bort repor i glas. Han sa att det finns medel, men att det ej funkar. Så svaret är nej, det går inte att polera bort. M.V.H.Danne |
|
|
Tack Danne. Synd att det inte går, får välj välja: *byta ruta *vänja mig MVH Georg "... If you think things are under control, then you're not driving fast enough..." (Mario Andretti) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.