|
|
|
|---|---|
|
Hej har just köpt mig en BMW M3(e36 3.2). Nu är det snart dags för service(sista gröna lampan lyser). Tänkte höra vilka ni rekommenderar att man ska lämna in pärlan till? Har hört skit om både solna, vällinby och JWR. Hjälp mig! Var ska jag lämna in någonstans? Betalar hellre några hundringar extra bara jag vet att dom gör ett ordentligt jobb. What would you do if you knew you could not fail? | |
| Norr eller söder om stan? | |
|
spelar egentligen ingen roll, men helst norr om stan What would you do if you knew you could not fail? |
|
|
Norr: Bil och Teknik i Åkersberga, 540 207 63 Söder: Per Larsson Bil och Motorteknik i Huddinge, 711 06 87 |
|
|
Okej tack så mycket. får väl ringa och snacka med dem på måndag Är det någon som har något mer förslag What would you do if you knew you could not fail? |
|
|
Lidingö: Blombergs Bilservice. Kanonställe! |
|
| Okej tack. Är det någon som vet något om Borgs Bil i vällingby? blev nämligen rekommenderade dom av en vän | |
Bavaria |
Bara du inte åker till solna, skulle själv aldrig lämna in min bil om det var en bil som din där, då lär dom väl busköra den o sen repa den... |
|
Säger som Kane, Bil o Teknik i Åkersberga. Riktigt bra. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Håller med Kane om hans söderalternativ: Per Larsson Bil och Motorteknik, mycket kunnig, noggrann, trevlig. Rekommenderas! Mvh /Wille |
|
| Såg att det var någon på ett annat forum som skrev att Per Larsson inte riktigt klarade av alla saker som måste göras i en insp II på en M3:a. Någon som vet något om det? | |
| biloman, vad skulle det vara for nogot som de inte skulle fixa? har praktiserat dar i snart 1 or och det har jag inte vart med om kan jag sega :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.