|
|
|
|---|---|
|
Har en bmw 525-89 hur får jag blinkerserna att lyssa samtidigt som parkerinsljusen ?! Läste tidigare om detta men kan inte hitta det igen , någon kallade det för "buss-blinkers" och strömen skulle tas i från parkerings ljusen . Har för mig att det var en lösning där man inte behövde relän heller ! Mkt Tacksam för svar Tony -Phiber- | |
| Du får använda dig av ett relä och koppla så att det bryter upp när du aktiverar blinkers. Kan fö. informera dig om att det är olagligt att ha det kopplat på detta vis. Så det är frågan om det är värt det. Har för mig att de har det kopplat så här på vissa bilar i USA ( vet ej om det gäller BMW). | |
|
Tack för kopplings tipset ! men det var den där buss-blinkers ide´n jag jagade . Varför olagligt ? har set flera importerade usa bilar som har det i sverige , har dom dispans kanske ? Tony som vill slippa relän . |
|
|
vad händer med checkcontrollen om man säter dit ett relä ? jag kanske tänker fel men dt ända sättet jag kan komma på är om "blinkers" kabel går igenom relät . Är det någon som har denna koppling på sin bil ? Man vill inte börja klippa i original kablarna innan man är säker på att det inte kommer att fungerar . MVT Tony -Phiber- |
|
|
På min 528 00:a så lyser blinkersen när man vrider på parkeringljus knappen o blinkersen funkar som vanligt när man blnkar, verkar som att blinkersen ersätter parkeringsljuset.. #1 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.