|
|
|
|---|---|
|
Hey! va ute å råkade putta lite på en saab 900 idag... körde in i hans bakre kofångare med fronten på min M3a... de gick rätt sakta, men nu hänger fronten ner en knapp centimeter på vänster sida ut mot hjulhuset... fram sitter den helt rätt och hårt, men på sidan sitter dne liksom löst. den går inte å trycka ner nåt mer men ja skulle vilja ha upp den 1 centimeter... men jag hitter fan inga skruvar eller nånting!?.... hur sitter den fast...? förhoppningsvis har väl inget gått sönder utan nåt måste bara dras åt...? tacksam för hjälp! /Jonas | |
Grusse |
den sitter bara i en skena på sidan, om du skruvar loss dom två muttrarna i fram och många små skruvar som sitter under fronten. När du lossat på dessa, så drar du stötfångaren frammåt och sen ser du ju om något är trasigt eller om den bara hoppat ur sitt läge i skenan. oo=00=oo |
|
uhm... vart sitter dom två muttrarna fram? jag skulle tro att själva "hållaren" till fronten, aså där den e fastskruvad och ligger på den skena du talar om har blivit lite sne.... för den sitter helt stumt neråt men går å jucka 1 centimetr uppåt... får väl skruva ner å kolla.... hoppas dne e lätt å få dit igen sen då...? /Jonas |
|
Grusse |
Muttrarna sitter under dom två små locken, det är bara att ta en lite skruvmejsel och pilla loss dom. oo=00=oo |
|
ok.. tack ska du ha! /jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.