|
|
|
|---|---|
|
var hittar man enklast att köpa komplett sats med vita blinkers till E-34 karossen.. mvh fredrik! | |
|
Köpte mina fram+sida på biltema. Var är vita bak (blinkers) billigast tro? ...BMWLundqvist.... |
|
|
bmwlundqvist: Här kanske..?! Länk Rød / hvide baglygter pr. sæt Mvh / Malte |
|
|
hmm..har kollat lite på alternativen till E34 touring. Men..åttahundra riksdaler för endast blinkersplast-grejen bak plus att du måste göra en massa jobb känns lite skevt (men jag hamnar nog där ändå ;). Ingen som vet ngt annat alternativ för vita bakblinkers till touringen? |
|
|
Länk Tror inte det finns några andra alternativ till E34. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Eftersom fredriko har en 535-92 så förutsatte jag att det handlade om vita blinkers till en sedan.. Mvh / Malte |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
tror mekonomen har till och med.... |
|
Tja. Varför inte göra som jag. Har vita blinkers fram o på sidorna. Istället för att köpa det till baklycktorna så tonade jag bak blinkerna röda även back ljuset. Blev riktigt snyggt. Sprayen kostar max 150:- tror jag. Simpellt o bra men även SNYGGT. |
|
|
Duffyman: Håller med , det är snyggt, men sparar man backlyset ser det mer sobert ut tycker jag - dessutom blir ju backlyset användbaer. ...BMWLundqvist.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.