|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej, hittade följande bil på autoscout: Länk Individual utrustad med ljus träinredning, beige skinnklädsel och tvåfärgad ratt. Snyggt. Min nästa E 38:a måste nog bli en individual ... /Scheckheft |
|
Snygg ! Lite svårt att hålla ratten och sätena 100%-igt fräscha kanske ? Personligen föredrar jag nog grått eller brunt skinn. Mvh. Patric Länk |
|
FolkaaN |
men det e klart du ska ha beige skinn det e ju det absolute snyggaste vi har det i vår e38 och det e inget problem o hålla rent BMW = The biggest the best, better then the rest |
|
Riktigt, riktigt läcker lack/skinn/träkombination, och dessutom med snuskgt fina kryssekerfälgar :-) En drömvagn, även om ratten torde vara rätt svår att hålla ren :-/ OK, vem bjussar mig på 14,5k euro? :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Riktigt läcker! Angående ratten så är det inga problem, det är vita handskar på som gäller :) | |
| snygg bil, skulle bara suttit 18 paralelleker på så hade den vart komplett. :) | |
|
Något jag missat i texten varför priset är så lågt ! Länk |
|
Scheckheft |
Hej, han skriver att han är "Erwerbungsunfähig", dvs han kan vara sjukskriven en längre tid eller något annat som gör att han har inkomstbortfall. Men visst var priset lågt. /Scheckheft |
| Jösses vad läcker den där individual-vagnen är! | |
| nofx: Jag kan låna dig 14.5k, snäppet billigare än finax telefonlån ;) | |
|
PJ: Det luktar fejkannons lång väg. Tex varför börjar regskyltarna på O om han bor i Hagen så borde det vara något som börjar på H. När något verkar vara för bra för att vara sant så är det oftast det också. /T.P. Länk |
|
Scheckheft |
Hej, Hagen har HA på regskyltarna. Visst ser annonsen misstänkt ut. En 00:a för runt 95 000:-. Snacka om reapris. /Scheckheft |
|
En polare ringde på den nyss. Hon som svarade kunde knappt någ tyska alls. Men att den var såld lyckades hon dock förmedla. Håller med om att äktheten kan ifrågasättas. Än är den sista idioten inte född ;) Mvh. Patric Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.