|
|
|
|---|---|
oxbow |
Hittade ett par E46 M3-sportstolar som jag vill köpa. Hur får jag hem dom på bästa sätt? Stolarna kostar 2000 kr lite drygt vilket är mycket billigt! Kan kanske vara värst att tuta ner dit och hämta dom? Sutmin Kämpepegh D-94377 Steinach... var ligger det? Tack på förhand! |
|
Det ligger LÅNGT ner. Generellt så kan man säga att ju högre första siffran är i postnummert ju längre bort är det. /T.P. Länk |
|
|
Sen så får du tänka lite kritiskt. Jag tittade på annonsen på mobile och hur sannolikt tror du att det är att någon säljer dessa stolarna för 200 euro samt 19 tums orginal M3 fälgar för 180 Euro. Dessutom är bilden tagen utanför bilen med dörren stängd. Bifogar länk till annonsen: Länk kanske någons som kan se om det verkligen är en M3:a eller inte. /T.P. Länk |
|
|
Tänk på att frakten kan dra iväg rätt så ordentligt, har själv köpt en del från tyskland. Och mitt tips är; kolla vad frakten kostar innan du slår till. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
oxbow |
Den är borta nu.. Var kan man hitta stolar annars? Vill ha sportstolarna till en E46:a |
| Det finns många lurar annonser på mobole.de | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.