|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara kort och gott vilken är den bästa/roligaste/nyttigaste/mest informativa tråden ni läst här på BMWPowers forum? Har haft mycket nytta av forumet och även om jag är emellan BMW just nu är jag här och läser nästan varje dag! Min "fravorittråd" är: Länk Vilken är eran? apocalypsorödmetallic... | |
|
En riktig långlivare är ju: Länk Fast den roligaste och överlägset mest spännande är ju: Länk |
|
|
Håller helt med Oskar! Den skojigaste är ju helt klart "Har jag avlyssningsutrustning i bilen" |
|
|
Håller med! Avlyssningshistorian var/är skoj. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Håller med Gus, "Skriva på bilen på farsan" blev både lång och het ! :)) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Klassikern "Har jag avlyssningsutrustning i bilen" såklart! =) //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Denna tycker jag är roligast (Vilka djur har ni krockat med): Länk *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Kanske inte den intressantaste men definitivt en som kostat mig pengar. www.bmwpower.nu/forum/topic.asp?id=35993 Efter den tråden så drog Paulssons bil tillbaka sitt "erbjudande" om att "betala" halva min självrisk. Tydligen så hade jag smutskastat företaget. Hmm. |
|
M_Razani |
Jag måste absolut hålla med om att avlyssningstråden var bland det mest intressanta jag läst. Länk /Flash |
|
Många intressanta trådar har en tendens att bli kortlivade som t.ex. "Vem är Hasso", "Hur många har ni haft i bilen?" m.fl. Udo Dirkelsniff |
|
| De intressantaste trådarna är de som har blivit raderade. | |
|
Kanske inte den roligaste, men den mest intressanta tråden tycker jag är (E30 318iS erfarenheter!): Länk Anledningen är att den hjälpt mig mycket med att fixa grejer med min bil och har skapat en bra gemenskap bland alla 318iS ägare samt att det har och fortfarande diskuteras många intressanta saker i den. -------- Min 318iS finns på Länk |
|
|
Länk Är en av de mer underhållande trådarna på forumet som jag läst. Men det finns förmodligen fler av samma klass... /Udo Dirkelsniff |
|
| Herregud det finns så många bra trådar, men efter att ha läst igenom alla 11 sidor på avlyssnings apparaten så måste jag hålla med om att den är bland den bästa tråden. | |
|
Jag måste nog säga att vad jobbar ni med tråden Länk är roligast. De flesta inläggen av "Copy" har underbar självdistans och fått mig o skratta väldigt gott! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Glömmer aldrig killen med en 525 tds med en pulserande kopplingspedal och en motor som gick skit och allt berodde på en vevaxel som var av ! Sanslöst med lidande man hade.. | |
|
Väcker liv i en gammal tråd och länkar till några mytomantrådar: Känner mig lurad... Länk Polisanmälning av importfifflare? Länk Vars köper ni eran motorolja? Länk En dyr undersökning... Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.