AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
414

spoiler från Reiger som monteras på orginal front E36

Är det nån som har sett det i verkligheten?
Ser det bra ut? eller kommer bilen se ut som ett riktig hemmabygge, "bonnigt"?

Jag har sett nån bild på det, och tycker att det ser lite alpina aktigt ut. Vet inte om bilden är manipulerad dock...

Såg några bilder på Länk där såg det ok ut på vissa bilder.

Eller ska man satsa på en M3, Seidl eller nån annan där man byter ut hela fronten.

MVH
\\\M 325i ZENDER///
tycker d e hellt ok....den ser lite som du säger ut som alpina.
jag har sett till min hos dns trading fast där kostar den typ 7-800kr.hur bra den e vet jag inte men värt att titta på

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Jag har rieger läppen på min, iaf sommartid, vintern blev det snöplog.... Ser bra ut, dock så får den stryk hela tiden, fartgupp, järnvägsövergångar, stenskott m.m men den håller bra ändå. Skulle behöva ny lack dock.
\\\M 325i ZENDER///
hubbe325:
har du org lr?
har någon titta lr köpt den på dns?

ps
hubbe325 var du på gaasa i täby i lörd?
ds

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Jag vet ej om det är original eller ej, den passar bra iaf, glasfiber är den gjord av om det hjälper?
Ja jag var i Täby i lördags, men inte så mycket, passerade mest igenom på väg till båtmässan, men fort gick det... Vallentuna - Älvsjö parkerad och klar på under 30 min... Rejsade med ngn polskreggad kärra.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Såg nu på dalhems hemsida att rieger spoilern är i absplast, och kerscher spoilern var i glasfiber, dock så ser min ut precis som rieger läppen och har "urtaget" i mitten. Men den är i glasfiber som sagt....
Den skall slipas och spacklas lite (+ lack) innan den åker på för säsongen. Har fått stryk undertill....
\\\M 325i ZENDER///
jag måste skaffa en till min,hade men gick sönder av guppar och annat skit......

kanske ska prova dns grej....
den e billig..l

Jag ska nog köpa Kersher styling läppen... som sitter på den röda bilen på www.dalhems.se

Smidigt om man kan ta bort på vintern så man slipper agera plog på vintern.

Ska ringa å beställa idag.
När den sitter på så ska jag fota allt så ni får se hur det ser ut på en 325 iC mauritziusblå.

Förmodligen kommer det att likna alpina fronten.

MVH
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.