|
|
|
|---|---|
|
Som topicen säger, mig veterligen så får man skriva ett lösenord för att just kunna ta bort annonsen när grejerna är sålda, lite irriterande att ringa eftersom vissa inte lämnar eller har mail för att få svaret "Näe du de va längesen den vart såld" Detta gäller iaf "Delar säljes" Näe, skärpning och ta och kolla om ni råkar ha glömt att radera eran annons dessutom är det lite irriterande med dubbelannonseringen som vissa ägnar sig åt, det enda intrycket det ger är att man är lätt desperat. När ni sålt en del av det ni har i annonsen så ta och radera den och lägg in en ny aktuell, det är juh trots allt gratis när det gäller delar... Så! Nu har gnällspiken skrivit av sig för denna gång =) // Henke Bleifuss | |
Jeppe Johansson |
Håller med dig, man tror ju att sakerna är kvar när den är kvar på nätet, man tror att man har en kanonaffär på gång, så svarar dom att den såldes för ett tag sedan. Tråkigt! Det Farbror polisen inte ser, har du! inte ont av. |
|
Henke, Instämmer totalt! Kanske de som inte tar bort sina annonser är pratsjuka eller älskar att skriva mail :-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Minsta motståndets lag... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
För att folk (inklusive mig själv) är lata. /T.P. Länk |
|
|
Har man Comviq Kontant lönar det sig att ha annonsen kvar så länge det går ;D Nä, men skämtåsido glömmer jag lätt annonser lite här och där på nätet. Beror nog på lathet och glömska. Som nu när jag tänker efter har jag nog någon köpes-annons kvar på bmwbörsen som ska raderas... ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| Folk kanske inte hänger här så ofta dem har väll annat att tänka på.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.