|
|
|
|---|---|
|
Har ngn varit och tittat på den här. Jag undrar så jag slipper köra sträckan. Länk :) | |
|
Det jag ser i bilregistert är att den är importerad av en privatperson för knappt en månad sedan. Precis inbytt av firman som har den nu. Jag hade nog ringt föregående ägare och frågat varför hon sålde/bytte in den efter mindre än en månad. Ganska lite mil (=kolla upp). /T.P. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ser fräsch ut och välutrustad kolla så det inte är några konstiga bulvanaffärer med föregående ägare för importens skull. Verkar ju lite lurt att avyttra en så snygg vagn så fort, men det kan det så klart finna naturliga förklaringar till också.Mätarkoll nödvändig då miltalet är lågt på en 97ans import för 540 är ju till för att köras:)) Kolla kattarna dyr sjuka på 540 speciellt vanligt för 99.. Men bilen ser fin ut på bild. ///MVH Hasso Länk |
|
Kollade den en gång till och ser att hon bara hade den i en vecka. /T.P. Länk |
|
|
OK! Tackar. Man blir lite konfys när man ser den då den är för "fräsch" med så få mil till det priset. 179 000:- minus kostnader så hamnar bilen ung. runt 160 000 - 165 000:- vilket är jädrigt billigt även i DE. Nåväl! Jag ringer i morgon och kollar läget. Om de verkar "seriösa" blir det kontroll och eventuell titt. I'll be back. Hasso! Kan man kolla katten mha bildiagnos eller dyligt, dvs kan man få en uppfattning om skicket eller är det allt eller inget som gäller (fungerar - fungerar inte eller fungerar bra eller mindre bra)? :) |
|
|
745an: jag råkar känna till en av ägarna och jag skulle inte köpa en bil där, har dock inga belägg för det men nej! Det finns säkert bättre objekt på marknaden dvs det går flera tåg. |
|
| Kan det vara något annat än en bulvan till bilfirman som tagit in den om man bara haft den en vecka? | |
|
starre: Thanks. Jorå! Jag har flera tåg och välja mellan. Jag brukar ta hem bilar själv men nu kände jag att jag var lite lat och att det skulle vara bra med en 540 Touring rel. snabbt. Jag skippar den aktuella och går vidare med den som Johan här på Power har ute. Nackdel att det ej finnes Navi/TV (för framtida försäljning) men det är inte hela världen. :) Fortsätt dock att komma in med kommentarer tack. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.