|
|
|
|---|---|
|
Hej! Idag startade första programet av Tv4s nya motor satsning mera motor Tis 21.00-21.55. Ni som tycker/tyckte om motorjournalen kan jag varmnt rekomendera programet. Det var både tester av SUV bilar, bilder från bilsalongen, lite historia om ett tyskt bilmärke som har haft stor förlåt mkt stor inverkan på sportbilar. ps.ca ett ljusår från prestanda | |
|
Programet fick klart godkänt av mig i alla fall. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) |
|
|
Kul att det går på TV4+ som man inte har :( /Larsa |
|
|
Tyckte programmet var hyffsat, blev bara lätt irriterad på de korta klippen och lite konstiga kameravinklarna i mässreportaget, fick inte se så mycket av bilarna. Hoppas dom återkommer med BMW historia... /Jake |
|
|
Håller helt med Jake här. Dessutom är inte Matson min favorit i samband med bedömning av bilar. Någon som blev förvånad över resultatet av SUV-testen t.ex?? Verkar som att om en Volvo och Matson är med i samma program så är utgången klar från början. Sen det här med att han inte kan bedömma skillnaden på att glömma bältet konta glömma dimbakljuset. Om jag bländar en bakomvarande så pass att denna kommer över på mötande körbana och frontar en annan bil är ju att utsätta många för livsfara, men om jag kör utan bälte så är det ju mest jag själv som får ta smällen eller hur? Populärt inslag i en del program det här att programledaren skall avsluta programmet med ett (som han/hon tycker själv) "fyndigt" inlägg. Efter tre på P4-radion är ett annat sådant exempel, verkar som det mest är för att reta folk, ibland blir det rent pinsamt att lyssna på. Men jag vill gärna ge programmet i TV4+ flera chanser. FP |
|
|
Håller med jake, blev också irriterad på att man inte fick se bilarna. Programmet i sig var helt ok! Mvh Abbe Länk |
|
|
Historieberättandet om Porsche var förbannat bra tycker jag. Mer sånt! Dessvärre verkar det inte som att det kommer något liknande om BMW. DET hade varit MYCKET intressant. Resten av programmet reflekterade jag inte så mycket över p.g.a. distraktionsmoment, typ telefon... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
De måste ha piskat upp Matson ordentligt, inget gnäll om bältesvarnare under hela SUV-testen. :-) /göran, vintermannen/ Behöver man inte kombi, behöver man inte bil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.