|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ant |
Petri: hehe ja jag misstänker det.. men så är det ju en bit att åka för att komma ut på bana också. då kan man ju inte bara åka iväg varje helg för att åka. du vet för du bor ju ungefär vid mig.. (det var jag som köpte din gamla växelspak) jag är väldigt sugen på att prova bana med min bil nu i sommar. nåt tips på träff eller liknande, då jag som total nybörjare på banåka kan komma och kanske motaga lite tips och likande? min största kontakt med banåka har varit de gånger jag besökt kinnekulle ring under bilsports "en dag på racerbanan". det känns som jag inte passar in där med min bil. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Då föreslår jag Mantorp 10Maj!...(du behöver iof vara medlem i BMWCS) Det är BMW Sportklubb tillsammans med Audi Sportklubb som anordnar den träffen och det brukar alltid dyka upp några "nykörare"...oftast får dom en egen speciell genomgång inkl spårval osv...även möjlighet att få tips av instruktör som åker med dig...Fö är din bil väldig lämplig för bana gissar jag :)...om du provar nån gång så kommer du att bli förvånad över hur lite det skiljer mellan olika modeller...okej M-bilarna ylar ständigt förbi sidofönstret men ändå...Det är i vilket fall hur skoj som helst! | |
|
ANT! Jag föreslår också att du kommer till Mantorp 10 Maj, inte för att jag varit där tidigare men jag har en känsla av att det blir många BMW denna gång. Jag själv är nybörjare på bana så jag gör dig gärna sälskap runt banan och får spårvals tips av någon kunnig. MH-GTR - Manuel Nu är jag lite avundsjuk, här går jag o köper Yokohama och tycker de ser läckra ut och så lägger du ut dina monster på nätet. Men jag är nog berädd att hålla med några av de andra, man ska ju ta sig till och från banan också och det är ju inte alla som har råd med dubbla uppsättningar däck eller bor bredvid en bana. Richard. By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.