|
|
|
|---|---|
|
Tacksam ifall nån som kan lite mer än mig kunde svara på ifall en lamelldiff från ex. en 323/325 passar rakt på min 320 -86 Är d några speciella årsmodeller som passar | |
ant |
det passar. hittar du en lamelldiffad klump så är det bara skruva på den. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
Kongo MMH |
Vad ska du med lamelldiff till på en 320? Ingen racerbil direkt. |
ant |
kongo: allt kan bli bättre. motorn är ju uppgraderad till 323 redan. dessutom är det inte speciellt svårt att få loss innerhjulet i kruvor. speciellt inte på vått underlag. en lamelldiff kommer göra stor skillnad för väggreppet i kurvorna. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Tänk bara på att du förmodligen får en annan utväxling i bakaxeln med en diff från 323/325...! | |
|
Kongo: Va ja ska me en lamelldiff till, ja de kanske e lite roligare att gasa me bilen när d sitter lamell diff på eftersom den spinner ju väldigt lätt nu. Osså får man ju mycke sjystare ställ : ) Motorn som sitter i "kör" trots allt ifrån 325:or så!! |
|
|
Jag är tämligen säker på att det är en annan utväxling i 325 bak axeln. Men det funkar nog.... Det skulle va mysigt med en lammeldiff på 320 faktiskt. Det är så att man blir tårögd när det spinner på båda hjulen... "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
ctg_putte: Nu vart jag nyfiken =) vad är det för speciellt med din motor då eftersom du kör i från 325or =) Nu får du ta och dela med dig av din hemlighet till mig =) För de kan då inte vara en orginal 323 motor i den i så fall .. Mvh Teres =) |
|
|
Teres: Jasså du, där ser man. De är annan kam, nyare sprut å lite fixad topp alla andra: De där me utväxlingen är väl inte så mycket som kan skilja, dom går lite fortare 325orna men d gör väl ingen större märkbar skillnad |
|
| Okej !!! Där ser man ... så du ligger ganska jämt nu då med andra ord som min 325 i hästar...... | |
| Teres: Ja vet inte ja! kan bara haft lite tur också, men den tar sig framåt så d duger | |
|
Är d nån som e haj på hur mycket man törs plana toppen? Blir d saftigt me 2mm? Kanske går men ifall nån har provat å vet att de håller! Skulle va bra å veta |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.