|
|
|
|---|---|
|
Har fått tag på en 525 -86... Och som vad jag vet togs det aldrig in nåra till Sverige... Ägaren säger att den inte är importerad så ja undrar.. Togs det nån 525:a till Sverige??? //Cosmos | |
| Det stämmer. 525:an togs aldrig in i sverige. Om ägaren säger att den inte är importerad har han nog fel. Kolla modellguiden här, där finns alla BMW som togs in av generalagenten. | |
|
Han har definitivt fel. Bilen är importerad, men sen när den är importerad är ju en annan sak, kanske som ny och då är det ju inte någon större skillnad. Är den fin så köp, unikare E28 får man leta efter i Sverige =). En grej som du skulle kunna gör att att få ett utdrag från bilregistret. Där ser du om den är registrerad som importbil eller inte. Men en sak är säker - den tog aldrig in i Sverige. ///Tomas 528i -86 |
|
|
Tack för svaren.... Vet att den är unik i Sverige det var därför jag vart intresserad men när ägaren säger sådär så blir man fundersam.... Han ska ha 13500:- för den... Visst hade 525:orna en 150hästars motor??? //Cosmos Söker 520 eller 528 E28!!! |
|
|
Jepp. 150 hk är riktigt. Mats E BMWCS 3050 |
|
| Va? Har den 150hk? I norge har den 171hk. Merkelig... | |
|
BMW 525i '87 Motor: Rak sexa (såklart) Cyl col: 2494 cc Kompression: 9,6 Effekt: 110kW/150Hk vid 5500rpm Max vrid: 215 Nm vid 4000 rpm 0-100 kmh: 9,8 sek Toppfart: 201 kmh MVH Niklas Sjöbom |
|
|
dclemme: BMW 325 hade 171 hk, motorn kan även ha suttit i 525, vad vet jag? Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.