|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det inte hyffsat enkelt att bryta av fälgen om där bara är en låsbult och man tar bort de andra? Med tanke på vikten och kraften som utvecklas är det rätt mkt så lite stål måste klara. Ett tips är nog att ha två låsbultar som sitter diagonalt ifrån varandra, om man nu ska satsa på mer än en. |
|
| mafqa: Frågan är ju vad för nytta tjuven har av fälgen om man börjar bryta, tror nog du får ganska fula märken från bulten... | |
|
Själv har jag tre låsbultar per hjul men om nån verkligen vill ha mina fälgar så tvivlar jag på att bultarna avskräcker. Det man skyddar sig mot är förhoppningsvis snorungar och pundare, proffstjuvar garvar nog bara åt mina bultar. Mvh / Malte |
|
| Hubbe325: då får vi hoppas att tjuven är lika petig och pedantisk som vi är ;) | |
Bimmer7er |
Anlita Intera (Sthlm 08-188181), dom specialmodifierar McGard-låsbultar till just dina fälgar! Det blir så gott som omöjligt att stjäla fälgarna. Kostar 700:- + McGard 500:- = 1200:- Själv har jag två uppsättningar :) Ingen har någonsin lyckats stjäla fälgar med Interas specialmodifierade McGard! /// Bimmer7er |
|
Vad fick du pröjsa för att få fälgarna renoverade ? - Fanatisk bmwpower besökare - Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.