|
|
|
|---|---|
|
Jag ska bygga en bandpasslåda till min e 36á och porta den i hatthyllan. Så jag undrar om det är någon som provat att måla (bagaget) med en sk ljuddämpningsfärg, och hur resultatet blev. | |
|
Polaren har dämpat alla dörrar med Noicekiller och det e som natt å dag! Mvh Ingo E39 med 19" |
|
| Ok.jag får prova,vill ju inte ha in en massa muller från avgassystemet. | |
Gizzmo |
sådana medel fungerar bra... men e och andrasidan dyra som bara den en bra lösning som är billig är vanlig tunnflytande body och spreja med fungarar nästan lika bra //Jerry G |
|
Har letat efter noiskiller på sprayburk...men har inte hittat något. Vart finns det att köpa? Vad är det för bodyspray du menar? Är det den plastliknande sprayen för rostskydd eller? //Anders G |
|
| Noicekiller finns inte längre, men det finns likvärdiga produkter. Kommer inte på namnet på nån just nu... | |
|
Finns inte? Mvh Ingo E39 med 19" |
|
|
Jupp... du har rätt, det finns ju inte. Min polare andvände ju DB-axe. Mvh Ingo E39 med 19" |
|
|
vart kan man få tag på tex. DB-axe då? och vad kosyar det?och vad kan man få tag på body? går det inte med nått annat tex. underedsmassa eller nått?? |
|
|
Kolla på www.streetsound.se, har för mig att de har dB-axe... //Koffe |
|
|
Japp Stoffe sprutade 4 dörrar på polarens 95:a för 1500:- men då hade han plockat bort dörrsidorna. Grym skillnad. Mvh Ingo E39 med 19" |
|
|
OK tack för tipset! men nån som vet om det skulle gå med typ underreds massa?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.