|
|
|
|---|---|
|
Gått 20000,fläkt missljud, instrument ur funktion,vattenpump glappar. 3 ägare bes. u.a. Är 20000:- rimligt? | |
|
Alldeles för mycket!!! För det priset ska bilen var felfri, rostfri och ja i mint condition. Jag skulle tippa på 12-13000 kr för det exemplaret du beskriver. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
JA,just det var bara de dåliga sakerna.Silentblocken bytta, framhjulslagren,abs- givare också. |
|
| 10 000:- kanske, +/- 2000:- beroende på skick. Svårt att avgöra utan att ha sett bilen. Tyvärr är ju inte E28:an värd något längre.... | |
|
15k för en fin 28:a ...BMWLundqvist.... |
|
|
vad kan man tänka sig få för en hyfsad 528i 87:a som har exklusive 35 skylt, sommar + vinterdäck på alufälg (gissningsvis 14"/14") allt funkar, förutom motorn som måste bytas........ //Chrille |
|
jpbygg |
Jag gav 35000 tusen för min den är klokren inte en rost fläck ny lack samt under reds behandlad samt att jag fick med dockument sedan 86 sen är den om byggd i motor fästen mm så det sitter 99an s motor i den är osäker på vilken motor det är men det är den stora 5 serie motorn i alla fall dokumenten vissar att i dag fär ca2tim sen hadde den rullat 8000mil så glöm dom pengarna för den. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.