|
|
|
|---|---|
freak |
nu byggs det två folkracebilar av aldrig tidigare skådad kaliber! en BMW 750ial och en 735ia -89. blir kul att se o höra! premiär i vår. |
|
Är det en 750 från dalarna som sätter livet till? ...BMWLundqvist.... |
|
|
en 750 som folkracebil?? med öppna pipor då eller?=D *hoppas* *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Är det inte lite klumoigt att köra folkrace med en 750??? _____ |
|
|
Rätt manligt ändå enligt min åsikt. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hej! Jag hävdar att det till större delen handlar om vana. Själv har jag kört mestadels större bilar, jänkare, vanar, bmw, mercor osv.. Och jag är även berredd att påstå att under optimala förhållenda för bilens del så kör jag bättre folkrace med en chevy van än med en gammal 240... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
försök ta en kadett eller en 140 och gå in i en kurva samtidigt som en 750 så får vi se vem som flyttar på sig först! :) Frazze |
|
| är det inte så att dom stora bilarna alltid (mer eller mindre) blir diskade i folkrace just pga dom flyttar på dom mindre... | |
FolkaaN |
det kommer bli dyrt efter som man är tvungen o sälja sin bil efter varje säsong... BMW = The biggest the best, better then the rest |
| Ungefär min tanke också, jobbigt att kränga iväg den. Är det fortfarande 3500kr? | |
| Hubbe325: Tror det är 4500 nu. | |
| Ok, inget man blir rik på iaf.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.