|
|
|
|---|---|
|
Tja!Jag letar efter en frontspoiler eller hel kjolpaket till min 323-79!Är det kanske nån som har nåt liggandes? "voffo gör dom på detta viset" | |
|
Jag har en opalgrön metallic BBS frontspoiler som ligger å tar plats. Lite sprickor här och där bara. _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
Jag har en front liggandes, kan skicka bild på den om du mailar mig joakimkarlsson@home.se |
|
|
jimmyn: Hur mycket ska du ha för den?Det är lite avstånd mellan oss så det får kanske skickas med post eller nåt(dyrt eller?)Har alldrig handlat på avstånd!Jag kan kolla upp det imorrn. "voffo gör dom på detta viset" |
|
|
Vet inte riktigt, en hundring kanske? Jag kan ta lite bilder på sprickorna om du är intresserad. _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
Ja tack!Du kan skicka till sandors@home.se.Kollar i morgon vad det kostar att skicka det och hur.Tack!Är det nån som vet hur många 323-E21 det finns kvar i sverige,kanske ide att lägga ner lite jobb på att helrenovera?Karossen är hel och fin utom golvet och maskinellt är den superbra.Besiktning i morgon 08.20!!!!! "voffo gör dom på detta viset" |
|
| BMWiggen: Jag vet iaf om 5 till 323 E21:or i sverige... o m inte mer t o m | |
|
finns väl en tråd på forumet "hur många kör e21" eller något liknande. Själv äger jag 2 st e21 varav en var 323 original |
|
| ja men finns det inga nya | |
|
fulingbusen: Var det inte du som köpte min gammla "pärla" ? Den gula med turbo i ? En riktigt fin och välvårdad bil.... _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.