AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
285

Nu kommer våren! ;))

Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Länk

Var bara tvungen. Våren e sååå jävla efterlängtad ;))
Så bara fram me putstrasorna o kör igång..hihihi =)
mvh Daniel

-------

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Po
83
Pondus
525ia Touring -92
Så trevligt! Så trevligt!

Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Om alla hade kört BMW hade jag säkert åkt VW. Man vill ju inte vara som alla andra! =)
Men jag förstår i övrigt ditt resonemang.

mvh

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Tro att jag anade vår i helgen när jag slängde på sommarsulorna, tvättade pärlan, lagade och satte på is-läppen, städade bilen m.m. Riktigt underbart! Ser ut att bli ett grymt år detta! :)

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
härligt att höra...vill lägga på sommar sulorna snart...börja tröttna på dubb smattret...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
vill inte vara negativ lr så,tycker är lika skönt som ni att våren är påväg..men de är ju fortfarande bara MARS å då vet väl alla hur fort vädret kan svänga!?
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
LazerEye:

Du har så rätt, men man kan bortse från det om man inte är beroende av bilen dagligen. Därav mitt byte så pass tidigt.

Tigerr
Här i Malmö regnade det lite idag.. Men så länge jag slipper snö är jag glad! Och regn hör väl våren till? Våren är så skön.. Hoppas bara att jag får behålla mitt körkort så jag också kan njuta av att kunna köra bil i sommar! ;)

Tigerr
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
vet ni vad.. jag fullkommligt älskar att köra bil i regn (på sommarn iofs)..men det är så jädra mysigt tycker jag.. man hör dropparna mot bilen..och det sköna ljudet från torkarna.. :D

Men annars håller jag med..e så förbaskat skönt att våren e här/på väg :D
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Ja den som är i västra Sverige idag och säger att det är långt kvar till våren vill jag ta ett seriöst snack med. Det fullkomligt kryllar av vår i luften! Helt underbart!

Har en stund kvar.. 9 decimeter med snö :
Länk

/Jimmy
Länk
ant
ja! det är vår här också. iaf idag. hoppas det får vara så här.. då åker 17" hjulen på snart..

==========
Länk
"bra att ha länk" Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Metrologerna här på jobbet påstår att det är ett väderomslag kvar innan våren är här på riktigt. Dom brukar veta vad dom snackar om men för en gångs skull hoppas jag att dom är ute och cycklar ;-)

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.