|
|
|
|---|---|
RobinS |
Blir det för mycket ifall man har krom backspeglar med inbyggd blinker, kromade handtag, kromad grill med kromade "pinnar", kromad "läpp" över nummerskylten, kromade fälgar samt ok på en e36 coupé? Känns som om de kan bli snyggt men ändå lite "overkill" med allt krom, lr va tror ni? |
|
Skippa backspeglarna samt handtagen! //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Skippa absolut speglarna. Vad har bilen för färg? ...BMWLundqvist.... |
|
|
Kromade M3 speglar tillsammans med en svart bil är mycket snyggt, såg bilder på en svart M3:a med kromade speglar ... otroligt snyggt. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
RobinS |
Den är svart. De är efter bilden (Länk ) på den här bilen jag blev sugen på krom, tycker de ser skitsnyggt ut med kromade backspeglar men de ser ju konstigt ut ifall det är det enda kromet man har. |
|
DU ROBINS vart fick du tag i dom cromade handtagen??? MWH Robin |
|
|
inte så värst snyggt med kromade lister !!!är det torkararmade oxå kromade !`? Mvh/ Daniel |
|
RobinS |
Bilden på den dära bilen är inte min, jag sa att efter att ha kollat på den bilden så blev jag sugen på att skaffa massa krom ;) Men kromade handtag finns på Länk och på Länk |
| Tack | |
|
Skippa speglarna, däremot är kromade handtag och kromad grill riktigt snyggt. Jag gillar även kromade fälgar men är lite skeptisk till kromade ok. Mvh / Malte |
|
Neostar |
Var kan man hitta Kromade M3 Speglar i EL till ett bra pris? Behöver inte vara inom sverige utan kan vara inom Europa också, bara det är ett BRA pris???? Tacksam för ett snabbt svar. MvH /Neostar :) |
|
Kromade speglar är OK på en mörk bil, men skippa blinkers i dem, det är bara gubbilar typ Mercedes som har sånt. Sen tror jag inte man ska ha för mycket krom, som du antyder kan det bli för mycket. Lite fram (njurarna), lite på mitten (speglar och/eller handtag), lite bak (avgasrör). Kromade lister på sidan som på bilden tycker inte jag var så snyggt. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.