|
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
Tjena på er; farsan ringde i dag och sa att han hittat en bil och ville veta vad en liknande kostar i sverige så jag tänkte att ni kan hjälpa honom med det. BMW 528 IA Steptronic 9100 mil utrustning förövrigt tror jag är allt utom skinn Kategorie: Limousine km: 91.000 Leistung: 142 kW EZ: 04/96 TÜV: 05/03 AU: 05/03 Farbe: grün metallic Preis: EUR 11.000 MwSt. ausweisbar Druckansicht Fahrzeug weiterempfehlen Weitere Bilder Ausstattung und Bemerkungen: Automatik, Klimaanlage, Steptronic, Klimatronic, glaciergrün- metallic, Elektrisches Heckrollo, ASC, Doppelairbag, Skisack, Edelholz, Radio- Cassette, Lordosenstütze Fahrer und Beifahrer, PDC, Sportfahrwerk M, Alufelgen, Scheckheft Länk |
|
Antar att det är denna bil: Länk Kan du få garanti på mätarställningen och bilen verkar schysst i övrigt är den värd pengarna, annars inte. Den saknar för övrigt en hel del utrustning förutom skinnet som du nämnde... |
|
| mja ganska normalt pris (dock väldigt tidigt byggd.... ) i "Svedala" torde den kosta 125-135 dock är alltid sedaner kallare i sverige så inga pengar att tjäna men bra bil att åka i, skulle dock vara mera lättsåld senare med CD och Skinn så fokusera inte så mycket på milen utan mer på lullet ( kolla bytbil.com på 528 -96 förstår du vad jag menar....) | |
|
Det är som GM säger vare sig speciellt billigt eller dyrt, varning för den färgen dock samt avsaknad av multiratt. Tror att en sådan kostar 105-125' i Sverige beroende på utrustning, mil och skick som vanligt. /Simon |
|
|
Såg att du skrev allt utom skinn, akta dig att uttrycka dig så vad gäller en BMW:s utrustning i princip omöjligt att säga det utan att ljuga. Bilen saknar t ex multiratt, Xenonljus, stolsvärme, Navigator, CDväxlare etc etc etc...... /Simon |
|
|
Inte över 110' i Sverige. Saknar som sagt var "Sverige-utrustning". Udda färgkombimation=också negativt. |
|
|
Bilen ser fin ut på bild, men jag skulle aktat mig för den dels med tanke på färgkombinationen (den LÄR vara svårare att sälja än en silver med svart/mörkt skinn/tyg t.ex.) och att den saknar, vad jag kan se, komfortpaketet som är "standard" på svenska bilar. Torde innebära avsaknad av multiratt, elhissar bak, regnsensor och kanske något mer som jag inte kommer på nu. Galciergrün i sig kan vara en snygg färg som nog inte är sååå svårsåld. Det som gör denna vagn kall på marknaden är nog inredningen, när vi pratar färg(er). Så har jag talat ;-) Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.