|
|
|
|---|---|
|
Var kan man få tag på höj - sänkbar luftfjädring? tacksam för svar! //MVH Lundin | |
|
På vilken citroën som helst... Menar du ställbara dämpare? Nivåreglering? |
|
|
å vem fan vill åka citroën men jo det är precis sånna "citroën dämpare" finns inte det att köpa nån stanns? //MVH Lundin |
|
markus00 |
Jag hade också varit sugen på nått sånt... Så kan man ha bilen hyffsat låg och ändå lätt kunna höja den lite om det kommer en vägbula =) //Markus ----- Min bil: Länk |
|
Jag har en bekant som pysslar med hydraulik. Det blir ju inte samma grej som luftfjädring, men du kan ju få bilen att hoppa och studsa och stå i om du känner för det. Kanske inte passar på en BMW, men om ni är sugna på att testa så vet jag att han är sugen att försöka hjälpa till! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Är det ingen som vet var man kan får tag på luftfjädring på hela forumet?? Söker automatlåda till E30 Ingenting är omöjligt |
|
|
Jodå... det var ju ett repotagre om det i Bilsport... Det var ju någon i Stockholm eller om det var Eskilstuna... det komer jag inte ihåg... men dom hade luftfjädring. Firestons luftbälgar var det i alla fal. ___ |
|
|
Dom kan ha hetat Stötdämparexperten eller något liknanade. ___ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.