|
|
|
|---|---|
| kollar massa anonser o konstigt nog har nästan alla 93 r gått mellan 10 o 15000 mil låter lite lite nån som håller me | |
|
Du kör för mycket!! (skämt) Nej jag håller med dig, lite konstigt kan tyckas. |
|
| De e säkert många som gått 20 men de kanske inte står så på mätaren Du har ju förmodligen papper på milen till skillnad från vissa som bara har en "mackstämplad" servicebok. | |
| Stämmer säkert att många har rullat mer än vad som står på mätaren, men sanningen är ju också den att många har sin M3 som entusiastbil och ställer av den vintertid. Då blir det ju inte heller så många mil. | |
|
Precis! Håller med Oskar till 100%. Många M3:or körs bara 4-6mån om året och därför blir det låga miltal. Sen finns det ju givetvis även mätarskruvade M3:or, dock tror jag inte det är vanligare att än M3:a är skruvad än någon annan bil. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Dom flesta bilarna som kommer in från tyskland skruvas faktiskt... |
|
| 50_cent: Väl underbyggt och icke generaliserande inlägg. Kanon. | |
|
50_cent: kanon ytterliggare en till med ett lysande inlägg väl genomtänkt** |
|
|
Ja verkligen. :)) Ursäkta att jag skrattar men det är rätt komiskt med den här typen av inlägg. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| De flesta, vågar nästan säga alla BMW här kommer från tyskland, skulle var z serien då, den är väl ihop "skruvad" i USA? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.