|
|
|
|---|---|
M3_Miklo |
Undrar om nån har lämnat in bilen på rekond i norrbotten eller närliggande län...?! Funderar på att lämna in M3an till våren, och undrar var det är bra priser men även bra resultat! Tack på förhand Mvh Miklo |
|
ett tipps är starwash, har jobbat där själv och de är otroligt duktiga. Ligger i samma hus som volvo i luleå till vänster om ingången till bilhallen så ser du en skyllt. kan vara svårt att få en tid om du vill ha det samma vecka som du är in då de har fast jobb åt volvo men med om du bokar lite på förhand så är det inge problem. kika in på deras sida www.starwashbilvard.net så finns det lite info där tillochmed min lilla pärla är med där =) Joakim Eriksson |
|
|
Håller med..har enbart bra erfarenheter av starwash i Luleå..när jag har lämnat min bil dit har dom gjort ett kanonjobb. //Roger ----- Länk |
|
|
Tar upp en gammal tråd! Är det nån som råkar veta nå fler firmor som sysslar med liknande? Lackkonservering osv? Helst närmare Övertorneå, t.ex kalix! //Mvh Simon |
|
| joakim eriksson, var det dejj jag drog kapp med i luleå för nåra dagar sen.... det var typ 20 över 7 på morgonen =)=) jag har en svart 325:a med knulltejp | |
| hmm minns inte vem vann? var var det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.