AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
504

Behöver hjälp med dom olika modellerna...

När jag nu ska sälja min pärla och köpa en nygammal bil går mina tankar till bmw. Eftersom jag inte kan så mycket om dom olika modellerna skulle det vara schysst om jag kan få lite hjälp!

Det får inte vara en för dyr modell då jag tänkte att jag skulle få slippa ta lån.

Alla tips och förslag är välkomna!! :o)

Mvh Ammi
Vill du ha lite "pulver" så satsa på en M3 -97-99,pris mellan 150-200 ca,6 växlar o ca 320 kusar...Annars duger ju en 323-328 av samma årsmodell gott o väl o då hamnar du nog närmare 100 " strecket i pris...Personligen anser ja att en BMW skall ha 6-cylindrar,så fyrorna går bort.Kvar har du modellerna x20,x23,x28,x30,där x kan ersättas av 3 och 5....% serien e mer av en "familjebil"....
Okej... *hmm* Hade då tänkt att jag skulle slippa ta lån nu. Om något år kommer det vara något liknande en M3 som jag kommer köpa men nu har jag tänkt mig något i den undre prisklassen...
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Om du inte redan gjort det, kolla in Modellguiden och Begagnatguiden uppe till vänster. Där finns ALLT. Och räcker inte det, kolla här: www.unofficialbmw.com/main.html
Även BMWBörsen (också uppe till vänster) är kanon när du vill kolla prislägen, se bilder osv.

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Tack! Det var ett mycket bättre svar än det tidigare! ;o)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.