|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
DSC har väl aldrig funnits på E34, ASC+T (eller var det bara ASC) fanns däremot. DSC och DSC III är nyare påfund men i grunden är det väl lite av samma sak. Mvh Patrik - V8, helskinn och PDC =) _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
| Har du elstolar med minne,rullgardiner i dörrarna,eljusterbar ratt?det är kollosalt mycket grejor man inte tänker på. | |
|
nderz, dra lärdom av Scheckheft:s kloka ord. Dessutom är 523 e39 inte långsammare än 525 e34, visst har 525 fler hästkrafter på pappret, men inte sämre prestanda i praktiken. /Simon |
|
|
skulle helskinn var "mer utrusning" än halvskinn? Håller inte med om detta. Har ljust hel skinn i min Touring och tycker jag böt ner mig både utseendemässigt och behaglighet. Läs anonser och anteckna hur många BMW du ser med helskinn resp halvskinn och återkom |
|
|
Det står i din annons att den har sjuseriens MAXutrustning (inte standardutrustning) dett är ju felaktigt. Om du trycker på denna länken Länk så ser du vad som är extrautrustning på en E32:a. Givetvis så finns det ännu mer till E38:orna. Dessutom så skriver du att bilen har antisladd vilket den inte har. Oavsett vad du eller jag tycker så är helskinn mer utrustning än halvskinn, det är därför helskinn kostar mer. Du får begära vilket pris du vill det bry jag mig inte om. Men att du försöker vilseleda presumtiva köpare med felaktiga påståenden i din annons gör mig faktiskt lite upprörd, varför inte vara ärlig istället? /T.P. Länk |
|
|
En femma kan ite vara 7-serieutrustad - maxad 5-serieutrustning är vbäl mer rätt att påstå - om den nu är det. ...BMWLundqvist.... |
|
|
Att säga att en BMW är fullutrustad tycker jag helt allmänt är lite fel. Jag tror inte att den bilen finns. Som någon sa. Det saknas alltid något, och vissa saker kan inte ens monteras tillsammans trotts att det är extrautrustning. Min åsikt är att man kan säga att bilen är mycket välutrustad. Att sedan jämföra en 523 E39 sedan mot en E34 530 touring är ju horibelt. Om man ska se det till vad man får för pengarna så köper jag hellre en lite äldre bil i gott skick som har vettig utrustning än en lite nyare som inte har något annat än standardutrustning och luddig historik. _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.