|
|
|
|---|---|
|
Jo, var kan man köpa allt för att baka kolfiber? Lite frågor också om hur man går till väga. * Vad är det för härdningskomponent man använder? * Fungerar det på samma sätt som kevlar? * Hur varm ugn måste man ha för att baka kolfibern? * Hur länge skall den bakas? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. | |
ant |
upp! är också intresserad av att veta hur man går till väga. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Bland annat här: Länk Finns nog fler ställen om man söker lite med Google eller annan sökmotor. Mvh |
|
schneberger |
vet inte om du bakar kolfiber .. men du anävnder en vacumpump.. fast detta är inte nödvädnigt nr man göra palatta ytor . såsom dörrsidor, lyktglas ruda saker som typ rör m.m . dock är det viktigt med hur mcyket epoxi man tar till en viss mängd väv m.m har jag fått lära mig. kan dock nästan ingenting. har stått och tittat på och lyssnat och lärt när en kille i rejsteamet har hållit på med kolfibern |
|
Haglund, Ring mig så kan jag ge dig lite hjälp med leverantörer & tillverknings metoder. Jag har mailat dig mitt nummer. /Manuel |
|
|
MH-GTR: Härligt! Jag slår dig en signal imorgon eller på måndag! Tackar för hjälpen sålänge! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
MH-GTR Dela gärna med dig av dina kunskaper :) |
|
|
Haglund: Blev det någe kolfiber? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| Jag vill ha en kolfiber-taklucka! Ni som börjar att labba med kolfiber...måste gå att sälja ett helt gäng såna eller hur? ;) | |
|
Jag kan ordna precis det ni behöver, det är bara att maila och fråga. Länk www.reptil.nu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.