|
|
|
|---|---|
Aldric |
Länk Denna går inte att klicka på, men nu kan kopiera och klistra in. Om någon moderator finner det för gott att ta bort denna tråd IGEN hade jag uppskattat en förklaring på varför. Vad jag kan se bryter jag inte mot någon av era regler genom att visa en bild på min bil med dekal inköpt av er påklistrad ... |
|
Länken skall väl vara: Länk Magnus |
|
|
ARGHHHH! Det ska vara: Länk (Mental påminnelse till mig själv, kontrollera VAD du kopierar innan du klistrar in) Magnus |
|
| Hahaha! Jag försökte också skriva in rätt URL, Drutten - fattar inte varför, men det GÅR inte att skriva s-u-b-s-c-r-i-p-t-o-r-s med C på forumet. Har aldrig varit med om något liknande, faktiskt. Helt jättesjukt. =) | |
|
Nämen va f*n, subskriptors i länken ska vara med c, subskriptors. Det verkar ändra sig när man klistrar in länken?! (Kliar sig i huvudet) Magnus |
|
|
Vilken fars... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Det var som tusan, du har helt rätt, liste. Jag har aldrig sett något liknande, jag måste prova lite ;-) subskriptor, ubskriptors, skriptors. Alla ovan skrivna med c. Magnus |
|
|
Hohum, vi provar lite till: criptors, criptor, subscr, subsc, scr. Jag ber om ursäkt för den här kidnappningen av tråden, jag blev bara så facinerad att jag måste få testa lite och se vad forumet reagerar på som ändrar c till k. Magnus |
|
|
Aldric: Det blev ganska bra tycker jag. Lyckades vi bra med. :) Ang. länkproblemen: Men du ska jobba med såndär IT säger du..? :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Aldric |
*suck* Så igår kom om moderator in här och tog bort tråden pga att folk gjorde om den till en diskussion om huruvuda länken var fel eller inte. Ja Klas, jag jobbar med IT .. *S* :) Ska kasta upp bilden någon annanstans tror jag, detta funkar sådär bra. Okidoke moderators, ta bort tråden, ni har min välsignelse. Länk (bara MÅSTE testa) |
|
Hur sjukt som helst, har aldrig varit med om ngt liknande. Måste också testa: Subscribe, subskript, sub-skriptor... |
|
Aldric |
Om ni klickar på länken och sen gör om k till c i subskriptors .. DÅ fungerar det. Så det visar sig att det var inte min länk som var kass iallafall, det var forumet som inte klarade av den .. *S* |
|
Ahh subscribe funkade, har det månne att göra med c och t förhållandet för c och d funkar ju. Subscribtor ? kanske |
|
Aldric |
Får jag kudos nu när jag upptäckt en bugg??!? ;) |
|
Tydligen så är det strängen "skriptor" som forumet reagerar på, om den förekommer så ändras c till k. Jag antar att det är en intern styrkod eller liknande som inte får förekomma i texten? Magnus |
|
| Mina kodkunskaper säger mig att ordet s-c-r-i-p-t är bannlyst. Script? :) | |
| Nej, jag hade tydligen fel. :) | |
|
Det visade sig vara en bug i forum-koden som skulle förhindra javascript i foruminlägg. Det är nu fixat. Nedanstående länk ska fungera: Länk Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
sÅ där nu kan vi försätta :) Den var jätte fin Aldric! |
|
| Hahah...hohooo! kul tråd!! :)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.