|
|
|
|---|---|
-RW- |
När motorn är igång så låter det som kokande vatten från motorn kring Cylinderna, vad kan det vara. någon som har upplevt denna fenomen? |
|
Jag vet inte hur det är med M50, men en kompis upplevde nästan samma sak. Lät som att man poppade popcorn i motorn. Det var en slags baffelplast som hade släppt och slog emot vevaxeln. Har du en sådan baffelplast i motorn så kan det mycket väl vara det. Jag har det dock inte i M42:an. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
-RW- |
körde din kompis en 535 oxå? Ja det låter lite som du beskriver. |
|
Näe det är just det att det var en Golf GTI 16v och därför vet jag inte om du har någon baffelplast. Verkar vara en smart uppfinning i alla fall som inte har gått igen någon annanstans där jag kikat. Kanske kan vara en hint i alla fall. Sorry att jag glömde specificera innan. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund2306: Det är ju m30 motorn det var frågan om, 3.5 litersmotorn tillhör ju m30 familjen å inte m50 familjen Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Bmwlover: Jotack jag förstod det när han sa att det var 535:an han pratade om. Jag antog, av någon konstig (felaktig) anledning, att det var 320:n. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hm min poppar oxå popcorn...låter däremot ifrån insprutet... Bakhjulskrafs ROCKAR!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.