|
|
|
|---|---|
| Alltså shadowline är det när bilen ej har några kromlister??..är det några andra detaljer också? | |
-RW- |
även kofångaren, om jag inte har fel. |
|
Vid fönsterrutorna så är listerna svarta. Sedan ang. listerna på stötfångarna så är det i bilens färg om det ska vara äkta shadowline. Många tror att det ska vara svart där också, men det är fel. //Schnitzer |
|
-RW- |
Schnitzer// Listen ska vara svart men däremot stötfångaren i samma färg som bilen. |
|
-RW-: Alltså listen som sitter på stötfångaren ska vara i samma färg som bilen, alltså inte svart om bilen t.ex är röd. //Schnitzer |
|
|
Själva listen , är alltid svart, stötfångaren som normalt är kromad är lackad i bilens färg på en shadowline utrustad bil. Njurarna ska dock vara kromade ändå. ...BMWLundqvist.... |
|
|
bmwlundqvist: Du menar att väl att listerns som sitter på stötfångarna är i bilens färg? De lister som ska vara svarta sitter ju vid fönsterna. Om det är såhär så är det shadowline. Finns ju många som målar hemma själv och vet inte att listerna på stötfångarna ska vara i bilens färg. //Schnitzer |
|
|
Vad jag vet är själva gummi/plast listen alltid svart ...BMWLundqvist.... |
|
-RW- |
bmwlundqvist// det stämmer, listan på stötfångarna e alltid svarta, om inte man ändrar på det själv. |
| Ok...skiljer det något invändigt på en shadowline utrustad bil?....personligen tycker jag att det är snyggt med just svarta fönsterlister....kan man kanske "bygga om" till shadowline just för utseendets skull? | |
|
bmwlundqvist: Jaha, vi pratar om två olika delar. Jag menar den som är kromad normalt sett, och när det är shadowline så blir den i bilens färg. Du pratar om den stora listen som går där framme vid reg. plåten osv. Ja, den är alltid svart. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Ja då är vi väl på rätt våglängd ...BMWLundqvist.... |
|
|
Ingen som har en bildlänk till en sån så kan man juh se med egna ögon? =) // Henke Bleifuss |
|
|
ez: På min bil har jag shadowline, men det kanske inte syns så jättebra. Länk //Schnitzer |
|
|
* kromlisterna runt fönstret är svarta * den kromade delen av kofångaren är lackerad i samma färg som bilen * Gummilisterna på dörrarna är helsvarta utan kromlist inlägg Interiören tror jag itne skiljer sig så mycket. Det är mycket möjligt att det finns någon kromlist som ska vara svart. Har inte haft möjlighet att spana in interiören på någon annan bil. Bilar utan ShadowLine: Länk Länk Bil med ShadowLine: Länk Länk |
|
|
bader: Kan inte bli bättre beskrivning. Det är också svarta lister precis innanför fönsterna också, högst upp på dörrsidan. //Schnitzer |
|
|
jag misstäntke det, men jag hade svårt att se det på bilderna.. Tack för kompleteringen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.