AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.177

Fredrik Ljungberg

Sida 1 av 2
Fredrik Ljungberg var på den engelska tv-kanalen Sky ikväll och han har tydligen en ny blå E46 M3 Cab!

/RS2
-RW-
han e trogen BMW buyer, såg honom för nått år sen i Halmstad med en svart ///M3 Cab.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Hans bror gillar att glida i hans e46 cab i halmstad under sommaren. Bra kläd och bilsmak har han iaf :)
-RW-
......och en pajas frisyr;)
Lyfter en ngt ofärsk tråd :-)
Bilen ifråga finns nu till salu hos oss:
Länk

Kanske får man inte lov att "göra reklam" på detta sätt?
Isf ber jag berörd att ta bort mitt inlägg.

Jarmo / 7H Bil AB
Är det då även målvakten Rami Shaaban som har haft den?

M. Pedersen
Olika däck fram o bak??

Ja, det är endast Fredrik och Rami som ägt denna bil.

Vänligen

Jarmo / 7H Bil AB
fredde 7
Ser det inte som ngt positivt att en bollnörd ägt och brukat bilen.
Hade det däremot varit skomakarens eller liknande hade ju värdet stigit..
bollmissbrukare kan hålla sig till bussarna de åker i till matchen.:)
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Ser det inte heller som något positivt att en ekonomiskt oberoende farttokig snubbe ägt bilen innan mig. Bara att se till sig själv! Fan va skoj å äga en m3a utan att behöva bry sig om drivlinan rasar efter 5k mil. Det är ju bara att lämna in, slänga upp en timlön på bordet å ta en fika... Ungefär som när vi dödliga lämnar in bilen för däckskiftning inför sommaren=) Inget upphetsande direkt
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Deimos: Ekonomiskt oberoende behöver inte innebära att man inte bryr sig om sina prylar. Känner lika många välbärgade pedanter som fattiga slarvers. Frågan är väl om Ljungberg + Shaaban har varit noggranna med bilen eller inte, snarare än om de har tjock plånbok...

Farttokig? Ja, det rimmar ganska bra med en M3 eller? Konstigt argument.

Jag tycker dock att man ska fundera över hur mycket extra bilfirman försöker få ut för att det är "Freddie Ljungbergs fd bil", ungefär som att betala en massa stålar för Britney Spears peruk på e-bay... Jag skulle iallafall inte betala en spänn extra för att kunna fisa i samma förarsäte som Ljungberg ;-)

/ElakaKatten

If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep.
16.551
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Att snubben har gott om pengar är ju bara bra. Ingen risk att han tvekat att lämna in bilen på service eller liknande.

//Lövet
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tanken har slagit mig varfør Fredrik inte køpte bil i Sverige utan importerade en från Tyskland.

// M.V.H. Daniel
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
ElakaKatten: Klar jag gjorde en grov generealisering. Jag är nog mest bitter min egna 330. Var nämligen en riktigt rik gubbe som köpte den ny och ägde den tills jag tog över slutet av förra året. Har visat sig på flera punkter att han inte pedantskötte den lika mycket som jag hade önskat och först trodde..
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Deimos: OK =) Ang din bil: Ruskigt irriterande att upptäcka sån't när förre ägaren borde haft bättre vett! Jag vågar knappt köpa beggat längre... men det blir det nog i alla fall nästa gång. Värdeminskningen på en 400tkr-bil är inte rolig att tampas med... :(

/ElakaKatten

If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Tidigare ägde han en 328: Länk

Rätt trevligt steg upp...

//Bjersér

BMW - over 300 (s)miles/hour
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tydligen viktigare att påpeka att Fredrik Ljungberg haft bilen än att skriva ut rätt Hästkrafter :)

// M.V.H. Daniel
jo
66
johan gbg
BMW Z8 -01
997 turbo -2010
Hahahaha

Det känns som man skiter ganska kraftigt i om Fredrik Ljungberg har ägt bilen innan, precis som om det skulle höja värdet.

Johan
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
han smällde väl med sin silvriga m3 coupe i london?? verkar gilla m3...
Vem är Fredrik Ljungberg???
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
sportintresserad uffe? ;) kolla på fotbolls EM i sommar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.