|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att köpa M3:46 18" fälgarna till min kommande 330. Jag har inte haft möjligheten att mäta för att se om det passar, sprang förbi en M3:a idag och det ser inte helt omöjligt ut även om M3:an har bredare skärmar. Något som försökt??? Christian | |
|
Dom tar i i bak... Hade ingen lust att valsa skärmarna bak så det blev 18" M V eker style 72 istället. Inte lika feta som M3:ans fälg men snygga. Prova och tilläggsbeställ på din bil bara 11700 om det uppgraderas från fabrik. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Tackar för det Asken, V72:orna är jättesnygga har dock inte beställt dom då jag lägger vintersulorna på dom fula orginalfälgarna som följer bilen. Kanske kan man köra med M3:ans framfälgar runt om?? Annars beställer jag också V72:orna. Bilen skapas inte förrens v40. Det tråkiga är att man vet ju inte direkt vad man får, jag är medveten om att faceliften inte drabbar kuppen, tur är väl det. Men lite andra smådetaljer som lackad hajfena osv. Hann dock tilläggsbeställa M3 speglarna. Jag vet att det är lite snikigt att typ köra 316 med fullt M3-kit, men dom är så himmla snygga. |
|
|
Jag skippa org sommarfälgarna, best V72 och köpte separat av handlaren V däck på alufälg. Det var multiekerfälgen typ den som sitter på vissa 330d, många ekrar som går ut till fälgkanten med 2055017 fälg på. Kosta ca 13000tkr komplett. Då var sommar + vinterfälg = 24700kr. Annars M3fälg via tillbehörsavd ca 35000kr + 4 nya dubbfria vdäck a 1900kr. och då står man med 4 sommardäck 17" som man inte kan använda. M3 fälgarna är snygga. Men 20tkr skillnad beställde jag mer än väl på andra tillbehör hehe. Speglarna är snygga, det blir inte billigt med lite orgtillbehör. Det är bara med en massa eftermarknadsbjäfs det ser billigt ut:-) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
JAg kan ha fel info men vad jag vet så blir coupen faceliftad med..... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! Då måste man beställa M-fronten, jag tycker att nya faceliften dvs fronten med dimljusen ser för tääskigt ut.*mardrömmar* --> Asken. Om du menar "sternspeiche 44" den 7-ekrade fälgen som är standard på 330i och 330d. Gick det bra med 205:or? Dom är ju 8" breda enligt min mening lite för breda för 205:or då 225/45-17 är standard tyckte att det blir lite häftigt som vinterdäck, hade det på min M3:a(inte optimalt.HE he) |
|
|
Nya fronten ser schysst ut, man ska int va så konservativ:-) Mpaket= Falafelräser:-) Njet inte Type 44, den här har typ 20 smala ekrar är 7,5x17. Är riktigt snygga, ska försöka hitta en bil med samma fälg Jepp DSC och 205:or gör bilen stabil som ett lok. Länk Dom här fälgarna. Tittar man in i dom från sidan så är dom faktiskt riktigt feta. Dom ser inte så mkt ut på den här bilden men ser riktigt bra ut på bilen. OBS tips beställ bilen utan sportfjädringen, blir nästa stötigt med den. + högglanspolerad shadowline är ett måste. Krom= rosa prickar i (_!_). Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
OK, nu vet jag inte exakt men det rullar en 328ci i stan som har de nya M3 E46 fälgarna på, han har förresten bilen för försäljning i bilsport nu.. Så de borde passa, eftersom han har dem.. Längst ränder vinner... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.