|
|
|
|---|---|
|
Hur gör man för att få en vettig funktion på sin mobil i en BMW? Jag har just fått min 325ti och vill kunna ringa med min vanliga nalle. (samma telefon bok, telefon listor, laddning av batteriet, mm) Jag vill dessutom inte ha den mitt i instrument panelen utan mellan stolarna, och röststyrd tillsammans med multifunktionsknapparna på ratten. Handsfree från BMW kostar 7000 spänn och då fungerar fortfarande inte multifunktionsknapparna i ratten! Inget roligt alternativ. Finns det någon som löst detta problem som varken bilstereo affären, återförsäljaren BMW sverige samt BMW's konstruktörer verkar kunna knäckt? Mulle | |
|
Vad har du för nalle och är bilen förberedd för mobiltelefon från fabrik? Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Tjenare! Jag har en 8210 men kan tänka mig byta till någon som skulle passa bättre. 8210'an har inte möjlighet till extern antenn tex. Bilen är förberedd från fabrik. Mulle |
|
|
Den enda möjligheten du har om MFratten ska funka är att skaffa en Motorola V3690 och BMWS adapterset, då funkar MF-ratten mm. Röststyrning tror jag måste beställas från fabrik för att fungera dessvärre. Kanske finns det eftermarknadstillbehör av andra märken men då inte mot MFratten... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.