AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
308

Problem med 325i 93

BM
11
BMW325i
BMW 325i -92
Hejsan!
Har en 325i 1993, och när jag köpte den så tyckte jag den gick jävligt bra, men nu tycker jag den går sämre, har en kompis som är bilmeck och han sa att kopplingen är slut, kan dettat bero på det? eller är det fler faktorer som spelar roll, har nyligen bytt olja också.. men det gjorde en kvalificerad person och inga problem efter det, det har liksom tagit "tid" om man säger så, bilen har gått 10300 mil så det e nig inte att motorn är sliten. och jag vet att den är j*vligt bra omhändertaget av de två föregående ägarna..
Hjäääälp :)

/mvh BD
BM
11
BMW325i
BMW 325i -92
tänkte passa på att fråga också om nan kan byta motor till en m3 motor i denna bil eller om man ska köra en komressor från ess?
och går det att byta inredning i bilen från exempelis en m3 coupe till den bil jag har? väldigt tacksam för alla svar.
Visa användare
159
StaliN
330ci- 01
X5 3.0iA lev. kring aug03.
Om kopplingen e slut kan det vara svaret på att bilen inte går som den gick innan.. Dåligare kontakt mellen motor/koppling ger sämre kraft till drivlinan... Och detta uppstår så småningom det tid fö att byta ut kopplingen.. Så jag tycker inte att det finns nån grund för dig att vara orolig för saken..

BMW..!! The rest is meanigless!!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.