AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
317

Lite fråger om M3 speglar

Er
155
Erkan
318is 94
tjena jag har lite fråger ang m3 speglar.

Kan man ha manuella speglar till en el driven spegel.
Är det många som blir av med sina speglar.

Jag kanske ska skaffa mig ett par

Bmw en härlig känsla.
Bmw ludde
hej...tänkta bara höra vad du har gjort för att få upp is:en till 180 hk mvh
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Erkan: Du kan säkert ha manuella spegar osså.. bara man kan vika in sladdarna eller nått... vet faktiskt inte själv hur det ser ut men de borde gå.
M3-speglar e ju rätt så eftertraktade.. många blir nog av med dom.. funderar själv på att kanske köpa såna men vet inte om det e lönt. Har redan vatt på min bil ett par gånger. Vill inte ge dom fler anledningar...
mvh Daniel

-------

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Er
155
Erkan
318is 94
Jag har köpt bilen från en kille för ett par månader sen det var de info som jag fick av honom jag vet inte hur han gjort eller vad han gjort. du får ursäkta om att jag inte kunde besvara din fråga.

Bmw en härlig känsla.
-RW-
Erkan//

Är du säkert att han sa HK och inte ÅK;)
Lo
301
Loqmankaki
BMW M6 Cab 07
BMW 550 GT
Erkan du är grundlurad om du har betalat för 180 HK.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Loqmankaki:

Hur kan du säga något sådant? Vet du vilken bil det är? Vet du vad som är gjort med den? Det är ju inte på något sätt omöjligt att ta ur 180 hästar ur en M42.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
ant
nej det är det ju abslout inte..
speceillt inte om betänker att de flesta bromspapper jag har sett på just m42 som suttit i bänk visat högre siffror än de 136/140Hk som den ska lämna enligt bmw.
det vore kul om du kunde kolla med tidigare ägare vad som är gjort åt din maskin. kanske finns det bromspapper på den?

==========
Länk
"bra att ha länk" Länk
Lo
301
Loqmankaki
BMW M6 Cab 07
BMW 550 GT
Jag har haft en 318iS -1993.

All trimning utom chip. Och så tänkte jag montera turbo eller komp, men det visade sig att vara imposible. Jag hade cirka 155 Hk på min,

Chip, filter, trimkam, sportavgas, gudskrafter, tors hammare och min dase så kan fan inte en M42:a komma upp i 180 HK. Om inte han har monterat turbo eller något sånt.
Har han haft turbo så lär ju han ha behålt bilen.

Haglund2306: Ge mig en anledning att tro att hans bil har 180 HK.
Tänk då på slitage oxå genom åren.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.