|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad betyder "Bettreibanlage" ? fått detta medddelande några ggr det senaste dagarna. Mvh Skalman | |
|
Jag tror du menar "Betriebsanleitung" vilket är instruktionsbok, men den har förkortning som heter "Betriebsanleitg.". Annars vet jag faktiskt inte, jag har inte fått upp så mycket annat. //Schnitzer |
|
|
Fritt översatt "drivanläggning", dvs transmission. I färddator´n tror jag att det menas växellåda (automat). Håkan |
|
|
Rucklicht..standlicht..sedan detta Betreib..... vad gör man åt detta? Skalman |
|
|
Kollar i instruktionsboken på rätt område. Det är ju fel på ljusen. //Schnitzer |
|
|
Har inte sett några problems när jag checkat... kanske glapp i det berömda senapsgula reläet då.. ok...tack you Skalman |
|
|
Det brukar komma upp att man ska kolla i instruktionsboken för nästan alla tyska ord som kommer upp i fönstret. //Schnitzer |
|
Svärd |
Håkan W: Det är nog Getrieb du menar!! :) Skalman: Har fått upp samma medd. i vinter utan att något är fel. Har hänt 2-3 ggr och sedan försvunnit. Glapp någonstans antagligen, precis som du skrev. //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
Svärd: Jag rodnar! Ni har helt rätt, ska anmäla mig på tyskakurs.... Håkan |
|
|
Getriebe för att vara exakt :) //Schnitzer |
|
| Ah...ok Danke schön! | |
|
Bitte schön!!! //Schnitzer |
|
Svärd |
Tyskans ändelser var inte riktigt min grej... Har tyskaordlistan liggande i bilen!! //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.