AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
363

BMW träff i Tyskland!?

bj
291
bjorasen
M535i -87
Nu när våren börjar närma sig och man känner att man vill på BMW träffar så borde ju en träff i moderlandet en självklarhet...

Är det någon här som har varit på en sådan träff? Surfade runt på en del tyska BMW sidor och en träff var med på de flesta kalendrarna nämligen en utanför Hannover med plats för 3000 bilar. Hade varit kul om ett gäng svenska bilar hade åkt ner...

Bara en tanke......

Christopher
///M535i
Länk
300
höfläkt
535daT -05
Kolla med/genom klubben.

www.bmwcs.com
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Gå in på den här sidan. Där finns det ett forum där de brukar skriva en hel del i. Jag har sett att de har pratat om BMW träffar där förut. Det är ju inte så svårt att förstå bara att du kan lite tyska.

Länk

//Schnitzer
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
hmmm skulle på en stor träff i sommras med några härifrån men det blev tyvärr inställt . hade gärna hängt med förutsatt att jag köper mig en bmw nu....
om det blir träff tycker jag även att vägen förbi "RINGEN" hade varit ett skäligt mål oxå... har ju tyvärr aldrig varit där...
bj
291
bjorasen
M535i -87
Ringen hade varit riktigt kul det också, har inte varit där heller....

Christopher
///M535i
Länk
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Jag försökte organisera ihop en resa med folk härifrån till en stor BMW träff utanför Berlin i sommras, men det va inte så många som kunde i slut ändan så det blev pankaka av det hela... Men kanske skulle göra ett nytt försök i sommar, om man inte är utan Bimmer då !?

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.