|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hmm... Lite svårt att se hur de ser ut, men hade man kapat bort EU-märkningen (trist med fler färger) så kan det nog vara en uppryckning. Äh. Lär nog sitta kvar med mina FETA bokstäver på denna bilen i.a.f. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Urk! Tur jag hann beställa innan dessa kom... | |
|
Nån som vet var man kan köpa den kromade skylthållaren som syns på Vägverkets bilder? Mvh /Pewe |
|
|
Apropå de nya skyllthållarna, så ringde jag BMW i Solna och frågade om priset. "Endast" 200kr./st ! Vem tror de egentligen att de är ??? Men, det är kanske lite ädla metaller i de på BMW? För att jämföra, så kostar en skyllthållare 31kr. på VAG... och man behöver inte ens göra gratis reklam, de är utan text. |
|
|
Klart man har de nya skyltarna, snygga. Fick mina ngn dag in i april. Kul att vara först..... 120:- för båda, betala för skylthållare kommer aldrig på frågan har alltid fått mina gratis av min BMW handlare även denna gång. Vänligen Tommy NoFear |
|
| ff: Beställ ny bil då komemr nya skyltarna på köpet, smart va?:) | |
Woodman |
Med de äldre regskyltarna de som ligger inbakade i plast finns det fortfarande en möjlighet att ej fastna på bild i polisens kameraskåp p.g.a att det bildas ljusreflexer i dessa plana ytor utan siffror i relief...däremot syns de nya skyltarnas utstående siffror i alla väder.... |
|
De nya skyltarna är så j-a fula, tacka vet jag de släta plastskyltarna med feta bokstäver.... ...BMWLundqvist.... |
|
| Inget sånt på mina bilar tack! Hoppas att det fortfarande går att beställa de gamla så man kan ha något vettigt i reserv! | |
| håller med bmwlundqvist... skyltarna är fula och inte tänker jag köra runt med något EU-märke... nix | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.