AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.115

Nya regskyltarna med EU-symbol

Sida 2 av 2
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hmm... Lite svårt att se hur de ser ut, men hade man kapat bort EU-märkningen (trist med fler färger) så kan det nog vara en uppryckning.
Äh. Lär nog sitta kvar med mina FETA bokstäver på denna bilen i.a.f.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Urk! Tur jag hann beställa innan dessa kom...
Visa användare
464
Pewe
BMW X3 xDrive 20d (-15)
Nån som vet var man kan köpa den kromade skylthållaren som syns på Vägverkets bilder?

Mvh
/Pewe
P6
6
P65
730iA V8-92
Apropå de nya skyllthållarna, så ringde jag BMW i Solna och frågade om priset. "Endast" 200kr./st !
Vem tror de egentligen att de är ??? Men, det är kanske lite ädla metaller i de på BMW?
För att jämföra, så kostar en skyllthållare 31kr. på VAG... och man behöver inte ens göra gratis reklam, de är utan text.

to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Klart man har de nya skyltarna, snygga. Fick mina ngn dag in i april. Kul att vara först.....
120:- för båda, betala för skylthållare kommer aldrig på frågan har alltid fått mina gratis av min BMW handlare även denna gång.

Vänligen Tommy

NoFear
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
ff: Beställ ny bil då komemr nya skyltarna på köpet, smart va?:)
Woodman
Med de äldre regskyltarna de som ligger inbakade i plast finns det fortfarande en möjlighet att ej fastna på bild i polisens kameraskåp p.g.a att det bildas ljusreflexer i dessa plana ytor utan siffror i relief...däremot syns de nya skyltarnas utstående siffror i alla väder....
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
De nya skyltarna är så j-a fula, tacka vet jag de släta plastskyltarna med feta bokstäver....

...BMWLundqvist....
Visa användare
236
BMW-tjejen
BMW X5 35d -10
BMW M535i -87
BMW 530D Touring -02

BMWCS #07116
BMWSC #717
Inget sånt på mina bilar tack! Hoppas att det fortfarande går att beställa de gamla så man kan ha något vettigt i reserv!
håller med bmwlundqvist... skyltarna är fula och inte tänker jag köra runt med något EU-märke... nix
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.