|
|
|
|---|---|
| Trodde BMW att kassettband var forever när dom byggde min bil med kassettbandshållare mellan framsätena? Är det någon som har något schysst tips på vad jag ska göra med den? | |
|
Soptunnan? Mvh. Robban Johansson |
|
|
rockan: kan man inte byta ut kassetbansdhållaren mot mugg/kaffe hållare. Har ett vagt minne att jag har sett det nånstans......kolla med biltema etc |
|
|
På E32/E34 kan man byta ut kassetbandshållaren mot en hållare för cd-skivor istället, men jag vet inte om samma sak gäller på E36. Kanske värt att kolla upp? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Länk HenrikM |
|
|
Finns det inget bättre alternativ än det här? Länk |
|
| Jorå.. skaffa en bandare och börja göra blandband =) | |
|
Jag har en till salu... HenrikM |
|
|
köp en beggad mittkonsol utan kassettskräpet på nån skrot.det finns nog en hel del att välja på det är dessutom samma till alla e36. |
|
|
Jag har ett armstöd över så slipper man se skiten! Dessutom är det j-vligt skönt att ha armen på! |
|
| nån som vet var man får tag på cd-ställ istället?? har inte heller så mycket nytta av den sexiga kasetthållaren | |
|
Så här har jag gjort på min E36-a! Länk /Andreas |
|
|
Rockan, var det du som vela köpa en mittkonsoll under BMWbörsen/Delar köpes? Vet att en sådan annons nyligen var uppe, hittade den inte nu. Jag har en grå mittkonsoll med två små myntfack(fram+bak) plus stor förvaringsutrymme mellan dessa fack. Köp den billigt om du vill! henrikmattsson@home.se eller 070/790 49 11 /H |
|
|
Har en köpesannons ute på ett svart skinnarmstöd. Tänkte att jag slänger in en blänkare om det här också. Så har ni ett i bra skick så skicka ett mail till: bstrand122@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.