|
|
|
|---|---|
| Jag har gjort mig av med min BMW 525i-90. Har precis fått hem min nya bil. En Ford Mondeo kombi-97. Jag behövde en större bil,har tre barn & fru. Hade tänkt köpa en BMW 5 serie kombi. men ville ha en lite nyare bil. Viktigt var att det skulle vara trepunktsbälte på alla platser. En nyare BMW blev helt enkelt för dyrt för mig i dagsläget. Det är ju kostsamt att ha tre barn.Så valet föll på denna Ford Mondeo hos vår lokala Fordhandlare. Då vi gör mycket jobb åt dom + att jag känner säljaren & ägaren av Fordaffären på ett lite mer privat plan, så fick jag en bra deal på den. Jag har haft den i två dar nu & måste säga att jag är mycket positiv. Den är inte alls så tråkig som jag trodde först. Bra vägegenskaper, ganska pigg, bekväm att köra mm. Sen ser den faktiskt bra ut. Den är gul, har en snygg vinge bak. Ska tona rutorna på den bara, så kommer den att bli mycket snygg. Men visst saknar jag BMW-en. Jag kommer definitivt att skaffa en BMW när ekonomin tillåter det. En E-39 vill jag ha sen. En gång BMW, alltid BMW. | |
|
Kul att du är nöjd! Jag betvivlar inte en sekund att det finns att antal andra märken som håller måttet. Men som sagt, en BMW är alltid en BMW =) /Kristian |
|
|
Hrrrrm host hmmm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.